Pomoc techniczna w e-Biznesie

Potrzebujesz pomocy? Utknąłeś na czymś nie wiesz jak to zrobić?

joanna sitarz pomoc technicznaKROK 1

Zupełnie bezpłatnie wyślij mi omówienie tego z czym masz problem.

KROK 2

Odbiorę Twoje zgłoszenie i odpowiem Ci, czy i w jaki sposób mogę Ci pomóc.

KROK 3

Zdecydujesz czy chcesz z tej pomocy skorzystać. Jeśli tak opłacisz wskazaną kwotę. Niektóre problemy rozwiązuję bezpłatnie.

KROK 4

Udzielę Ci ustaloną pomoc.

Moja pomoc może być w różnej formie. Zazwyczaj wystarcza moje nagranie wideo dla Klienta, w którym pokazuję i omawiam jak Klient może rozwiązać swój problem, aby ruszyć z miejsca dalej. Jeśli będzie potrzebna inna forma udzielenia pomocy to dam Ci o tym informację.

Jak to działa?

Dzięki powyższemu schematowi działania jesteś w stanie budować systematycznie swój e-Biznes
i stale mieć pomoc w momentach, w których UTKNIESZ.

arrow
  • Zauważ, że w ten sposób nie musisz wykupywać stałego, droższego, długoterminowego mentoringu. Możesz działać we własnym tempie i zakresie, a o pomoc zgłaszać się tylko wtedy, gdy realnie napotkasz konkretny problem.

Przykłady zgłaszanych problemów...

  • Nie wiem jak wstawić nową opcję do menu na swojej stronie
  • Nie wiem jak mam promować mojego bloga
  • Nie wiem jak dodać nowy wpis na swojej stronie
  • Nie wiem jak z obrazka wyciąć tło
  • Nie wiem jak zmienić wielkość liter we wpisie
  • Nie wiem o czym pisać wpisy na blogu

Co zyskujesz?

CZAS

Zazwyczaj większość ludzi, gdy napotka problem w swoim eBiznesie to na jakiś czas odpuszczają, żeby zebrać myśli, oderwać się od tego trochę, aby po jakimś czasie wrócić. Przerywają w ten sposób proces działania. Rozwiązanie często samo się i tak nie pojawia. Przez to tracą mnóstwo czasu. Jeśli zareagujesz od razu zgłaszając mi swój problem, jesteś w stanie dalej działać bez konieczności robienia tych długich przerw. Twój biznes się zaczyna dynamiczniej rozwijać. Szybciej osiągniesz efekt.

PIENIĄDZE

Gdy wprowadzisz szybko rozwiązania do swojego eBiznesu to ten zacznie Ci przynosić dochód. Jeśli będziesz dużo czasu tracić na poszukiwanie rozwiązań samodzielnie to Twój biznes w tym czasie nie zarabia lub zarabia mało efektywnie skoro masz w nim jakiś problem. Lepiej jest uzyskać rozwiązanie problemu jak najszybciej, po to aby jak najszybciej uruchomić Twój eBiznes, lub zwiększyć jego efektywność, po to, aby zaczął dla Ciebie zarabiać i przynosić Ci więcej pieniędzy.

WYGODA DZIAŁANIA

Większość osób to takie "ZOSIE SAMOSIE". Przez to często bardzo dużo czasu zajmuje im uruchomienie ich eBiznesu i uzyskiwanie z niego jakiś realnych efektów. W dodatku często nie znają się na wielu rzeczach i nawet nie lubią tego robić. Przez co bardzo dużo czasu zajmuje im zrobienie tego co trzeba ponieważ strasznie się z tym ociągają. Ty w swoim eBiznesie możesz zrobić coś innego i zająć się tym co lubisz, a to co sprawia problem zlecić innym, aby go rozwiązali. Wtedy Twoja praca staje się wygodna, fajna, pasjonująca, ponieważ robisz to co lubisz, a inni rozwiązują za Ciebie powstające problemy.

Ile to kosztuje?

125 złKażde zgłoszenie wyceniam indywidualnie, ponieważ to zależy od zgłoszonego problemu. Niektóre problemy są złożone i potrzeba na to więcej czasu oraz jest to inaczej wyceniane. 

Często Klienci zgłaszają drobne problemy i wtedy moja pomoc kosztuje na przykład 15 zł, a nawet niekiedy są to moje bezpłatne wskazówki. Zgłoś swój problem bezpłatnie, a ja wycenię ile będzie kosztować pomoc w tym wypadku.

Obowiązujące zasady

1 :: Twoje wideo zgłoszenie nie może być dłuższe niż 15 minut.

2 :: Na zgłoszenie odpowiadam w ciągu 12 godzin czy jestem w stanie pomóc i ile to będzie kosztować i jaka będzie forma pomocy. Czy to będzie moje nagranie wideo czy potrzebuję np. omówić dodatkowo coś z Klientem, dostać odpowiedzi na dodatkowe pytania lub dostęp np. do jego WordPress czy serwera.

3 :: W mojej odpowiedzi o tym jak będzie wyglądała pomoc wysyłam też link do dokonania płatności za oferowaną pomoc

4 :: Klient otrzymuje moją odpowiedź z ofertą i opłaca usługę jeśli chce skorzystać z oferty.

5 :: W ciągu 3 dni od dokonania wpłaty wysyłam moją odpowiedź Klientowi jak rozwiązać problem.

Kim jestem i dlaczego mogę Ci pomóc?

Nazywam się Joanna Sitarz i już w wieku 11 lat odkryłam, że mam zdolności informatyczno-techniczne. Od tamtego momentu pragnęłam, aby moja praca w życiu dorosłym była związana z komputerem.

W 2004 roku miałam swojego pierwszego Klienta, dla którego stworzyłam i prowadziłam pierwszą w życiu stronę www.

W 2008 roku zafascynował mnie marketing internetowy i obserwowałam ten rynek przez dwa lata przygotowując się do wejścia w ten temat. 

W 2010 roku postanowiłam przerwać bierne przyglądanie się i zacząć działać. Zatem otworzyłam swoją pierwszą firmę i zaczęłam dużo się uczyć w praktyce o marketingu w Internecie i zarabianiu przez Internet. Głównie interesował mnie temat zarabiania na wiedzy i programach partnerskich. I w tym kierunku się rozwijałam.

W 2014 roku złożyłam swoje ostatnie w życiu wypowiedzenie z pracy etatowej i od tamtej pory pracuję już tylko ONLINE. Mam w tej chwili trzecią swoją firmę spółkę z o.o..

Moi Partnerzy, Klienci, Czytelnicy i osoby, które minie obserwują najbardziej cenią u mnie moją zdolność tłumaczenia technicznych rzeczy w prosty sposób, tak, że są w stanie potem tworzyć swoje własne strony i rozpocząć swoje własne zarabianie ONLINE. Jestem przekonana, że mogę pomóc także Tobie. Zgłoś się do mnie wypełniając formularz na dole, a pomogę Ci w Twoim problemie abyś mógł lub mogła dalej rozwijać to co robisz i osiągać w tym najlepsze efekty, w rezultacie zmieniać swoje życie tak jak sobie tego życzysz.

Zamiast marnować czas i głowić się...

Zgłoś mi swój problem...

Możesz zgłosić swój problem opisując go tekstowo. W formularzu na dole jest do tego miejsce, wtedy w pole z linkiem do nagrania wpisz "nie mam". Z doświadczenia jednak wiem, że opisywanie problemów technicznych jest dużo bardziej skomplikowane i mało zrozumiałe dla osoby, która to czyta niż po prostu pokazanie tego co się dzieje na ekranie. Być może Twój opis nie wystarczy, abym Ci pomogła. Dlatego preferuję nagrania wideo ekranu monitora, abym lepiej wszystko zrozumiała. Poniżej są instrukcja jak możesz takie wideo zgłoszenie nagrać.

INSTRUKCJA :: Jak możesz nagrać swój ekran monitora pokazując mi swój problem.
Darmowy program do nagrywania ekranu oCAM [tu ściągnij]

UWAGA : film nie może być dłuższy niż 15 minut!

INSTRUKCJA :: Jak wrzucisz nagranie na YT jako niepubliczne (obejrzę je tylko ja i Ty), skopiuj link do filmu i  wklej w formularzu poniżej, aby mi udostępnić swoje nagranie z omówionym problemem, który chcesz rozwiązać.