[usluga] Gotowa lista problemow i naglowkow

— SPACER —

Gotowa lista PROBLEMÓW, PRZYJEMNOŚCI
i CHWYTLIWYCH NAGŁÓWKÓW,
które wspomogą Twoją
SKUTECZNĄ SPRZEDAŻ

— SPACER —

Jeśli chcesz na czymś zarabiać w Internecie to musisz znaleźć osoby,
które chcą to coś kupić. Tak?

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”22″ font_font=”Geneva” font_color=”%23454545″]Większość osób, które coś sprzedają w Internecie szuka zatem zgodnie z tą myślą osób, które chcą to coś co one sprzedają kupić. I wydaje się to być bardzo logiczne i rozsądne. Też tak kiedyś myślałam.

Czyli – jeśli masz do sprzedania okulary słoneczne, to mówisz, że masz do sprzedania takie i takie okulary, które mają taką wagę, taki kolor, takie atesty, itd…

Logicznie wydaje się, że teraz trzeba znaleźć ludzi, co chcą kupić te okulary. Czy tak?

BŁĄD! NIE! NIE TAK!

Zdradzę Ci nawet sekret – U W A G A – to będzie mocne

:::::::::: NIE MA NA ŚWIECIE ŻADNYCH LUDZI CO CHCĄ KUPIĆ OKULARY SŁONECZNE ?

 

[/text_block]

[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left” font_size=”22″]- JAK TO NIE?! … Miliony ludzi kupiło takie okulary. Ba, sam przecież kupiłem okulary słoneczne, nawet mam kilka sztuk![/text_block][/op_liveeditor_element]

[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”22″ font_font=”Geneva” font_color=”%23454545″]

 

Ok… ale nie po to, aby mieć okulary. Kupili (i Ty też) okulary słoneczne z innych powodów.

Np. dlatego, żeby wyglądać cool ? czyli CZUĆ SIĘ FAJNIE, DOWARTOŚCIOWAĆ SIĘ, poczuć, że jestem fajny gość, super, dziewczyna.

Np. dlatego, że zimą gdy leży śnieg i świeci słońce to nie mogą normalnie iść chodnikiem, bo tak ich oślepia, że łzy im płyną, a oczy same się mrużą i zamykają. Więc chcą się czuć dobrze, chcą pozbyć się tego bólu i chcą móc normalnie iść patrzeć przed siebie z wyprostowaną głową.

Oczywiście jest jeszcze wiele innych powodów, dla których ludzie kupują okulary słoneczne. Np. bo je kolekcjonują i daje im to MEGA radość, gdy kupią sobie kolejny odjechany kształt okularów.[/text_block]

Zwróć uwagę co napisał mój znajomy na FB o okularach, które kupił

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”22″ font_font=”Geneva” font_color=”%23454545″]

„mam wadę wzroku, a w nich mogę śmigać bez soczewek”  na końcu bardzo ważne: „haha”

Dla niego było ważne, że może dzięki tym okularom poczuć się lepiej. Świadczy o tym „haha”. Rozbawiło go to, a więc wprawiło w dobry nastrój. Bo nie musi zakładać soczewek. Te okulary pozwoliły mu się pozbyć bólu psychicznego i być może fizycznego. Psychicznego: niechęć, znudzenie tym, że trzeba codziennie zakładać soczewki, jest to męczące. Mógł się tego pozbyć. Dało mu to radość „haha”. Pewnie większą wygodę. Większą swobodę. Nie musi się martwić, że mu gdzieś soczewka może wypaść.[/text_block]

[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left”]

Sprzedaż, a w zasadzie kupowanie – nie jest procesem LOGICZNYM. Jest to proces EMOCJONALNY!

[/text_block][/op_liveeditor_element]

[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”22″ font_font=”Geneva” font_color=”%23454545″]

Wszystko co kupujemy, kupujemy po to, aby poczuć jakiś dobry stan emocjonalny. Lepszy niż w tej chwili. Pozbyć się jakiegoś BÓLU fizycznego lub psychicznego. Poczuć się dobrze, lepiej niż teraz. Poczuć radość, satysfakcję. Inaczej mówiąc – Dążymy do większego poczucia szczęścia!

Dlatego też firmy zatrudniają specjalistów od marketingu. Mają całe działy marketingu, gdzie pracuje zespół ludzi, którzy znają się na psychologii sprzedaży/zakupów i skutecznie tą psychologię wykorzystują, tak aby sprzedać.

Ty prawdopodobnie nie masz możliwości zatrudnić specjalistów do swojego działu marketingu i reklamy. Zatem jesteś skazany na siebie, przynajmniej na początku swojej działalności biznesowej.

Jeśli będziesz sprzedawać w sposób logiczny, to będziesz mieć bardzo marne wyniki.

To, że okulary mają taką wagę, taki kolor, taką szerokość, i że są zrobione z super lekkiego plastiku ma drugorzędne znaczenie. Najpierw znaczenie ma to, czy posiadanie ich rozwiąże jakiś emocjonalny problem osoby, która ma je kupić. Jeśli osoba uzna (poczuje), że TAK, one właśnie pozwolą się jej poczuć tak jak tego potrzebuje, to wtedy zaczyna się logiczne myślenie tej osoby i tłumaczenie sobie racjonalizowanie zakupu. Wtedy właśnie patrzymy na wymiary, wagę, cenę itd… Ale tak naprawdę już kupiliśmy. Teraz tylko szukamy logicznego, racjonalnego tłumaczenia sobie samemu tej decyzji. I wtedy są potrzebne te wszystkie fakty, wymiary itd…[/text_block]

fade-leftfade-rightDlatego, aby skutecznie sprzedawać

fade-leftfade-rightnajpierw musisz znać powód emocjonalny!

fade-leftfade-rightswojego Klienta

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”22″ font_font=”Geneva” font_color=”%23454545″]

 

Dlaczego ktoś by chciał kupić to, co Ty sprzedajesz?

Czyli jaki ta osoba ma BÓL, jaką potrzebę, jak się chce poczuć, jaki problem ma którego rozwiązanie pozwoli jej się poczuć DOBRZE, albo WSPANIALE! I oczywiście Twój produkt/usługa musi ten problem rozwiązać, aby ona mogła się tak dobrze poczuć.

Być może teraz nie znasz się na psychologii sprzedaży. I dlatego mam dla Ciebie swoją usługę w formie przygotowania dla Ciebie, dla Twojego konkretnie produktu/usługi gotową listę problemów i nagłówków, o które możesz opierać swoje działania marketingowo-reklamowe.[/text_block]

Dlatego zrobię to za Ciebie

  • to ja przeanalizuję to co chcesz sprzedać Twój produkt czy usługę
  • przeanalizuję Twój rynek
  • sprawdzę Twoją konkurencję
  • następnie opracuję Ci w tabelce BÓL Twoich Odbiorców – jakie mogą mieć Bóle, które chcą rozwiązać
  • następnie określę PRZYJEMNOŚĆ do której dążą – jak chcą się poczuć
  • i na podstawie tego opracuję Ci chwytliwe nagłówki do Twoich kampanii reklamowych
[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”22″ font_font=”Geneva” font_color=”%23454545″]Ty dzięki temu będziesz mieć następujące korzyści:

Po 1 – będziesz mieć pewnego rodzaju wzór jak ja to zrobiłam, czyli bardzo prawdopodobne, że do innych swoich usług czy produktów będziesz umieć już samodzielnie na podstawie tego wzoru stworzyć własną listę PROBLEMÓW i NAGŁÓWKÓW. A więc si e usamodzielnisz co da Ci poczucie lekkości działania w własnym biznesie online.

Po 2 – posiadanie tej gotowej listy pozwoli Ci ruszyć dalej z budowaniem swojego SYSTEMU pozyskiwania kontaktów  w Internecie. Zaczniesz skutecznie poszukiwać ludzi, którzy mają te konkretne problemy, zamiast szukać ludzi co chcą kupić „okulary” (czyli Twój produkt czy usługę), bo jak już wiesz, jest to mało skuteczne. A gdy ruszysz, poczujesz wiatr w żaglach. To doda Ci motywacji do dalszego działania. Poczujesz satysfakcję i radość, że w końcu rozwijasz swój biznes online.

Po 3 – zyskasz czas bo – w tym czasie kiedy ja będę pracować nad Twoją listą, Ty możesz robić cokolwiek innego, a więc będzie to dla Ciebie wygodne. Możesz się rozluźnić i zrelaksować bo wiesz, ze zadanie jest w dobrych rękach. Kolejna kwestia związana z czasem jest taka, że znając realia wiem, że gdybyś jednak postanowił robić to samodzielnie to jakoby Ci to zacznie więcej czasu. Mógłbyś poczuć się tym zmęczony i sfrustrowany. Mógłbyś się poczuć zagubiony i niepewny czy robisz to dobrze. Nie będąc pewnym, że jest dobrze opóźniałbyś dalsze swoje działania. Obawiałbyś się z tym wyjść na światło dziennie. I w ten sposób wielu osobom mijają tygodnie, a nawet miesiące. Utkną na tym etapie. To ich dołuje. Z czasem zaczynają czuć, że się nie nadają. Ty jednak zlecając mi to zadanie nie musisz tego przeżywać. możesz się zrelaksować i poczekać na gotową listę, aby zacząć działać dalej.[/text_block]

[op_liveeditor_element data-style=””][text_block style=”undefined” align=”left” font_size=”22″]Już teraz pomyśl jak się poczujesz, gdy będziesz mieć tą gotową do zastosowania listę[/text_block][/op_liveeditor_element]

[op_liveeditor_elements][/op_liveeditor_elements]

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”22″ font_font=”Geneva” font_color=”%23454545″]GOTOWE NAGŁÓWKI możesz użyć na swoich stronach, czy w swoich tytułach maili, albo zastosujesz w tytułach filmów na YT.[/text_block]

Zamów OD RAZU Tą gotową LISTĘ

97 zł

[text_block style=”style_1.png” align=”left” font_size=”16″ font_font=”Geneva” font_color=”%23454545″]Kupujesz usługę wykonania dla Ciebie tabelki z BÓLEM Twoich Odbiorców, z PRZYJEMNOŚCIĄ, do której dążą i NAGŁÓWKI. Wykonam tego tyle ile przyjdzie mi do głowy. Nie mniej jednak niż po 6.

Oferta dotyczy tylko jednego konkretnego wskazanego przez Ciebie PRODUKTU lub USŁUGI. Nie grupy produktów, ani nie grupy usług, tylko jeden konkretny produkt lub usługa. Czyli nie „Kosmetyki naturalne” tylko na przykład „naturalny krem do twarzy X”, nie „Suplementy diety” tylko na przykład „naturalna witamina C”, nie „wykonuję meble na zamówienie” tylko na przykład „wykonuję kuchenne meble na zamówienie” albo „wykonuję szafy wnękowe na zamówienie” itd.

 

[/text_block]

— SPACER —